ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ 2019
Από το 2010 όμως έχουν αλλάξει πάρα πολλά, εκτός από τη νοοτροπία κάποιων εκεί στα δυτικά που προσφέρουν καθρεφτάκια στα κεντρικά......
Θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα πάρει θέση ο Επικεφαλής του "Όραμα για το Ζαγόρι" για τους ανορθόδοξους διεμβολισμούς στο τομέα της τουριστικής φαρσοκωμωδίας που παίζεται από δυτικά προς κεντρικά............
Να πείσει και να εμπεδώσει στο ιδιαίτερο περιβάλλον αφόρμησής του ότι στο Ζαγόρι των 46 χωριών δεν πραγματευόμαστε καθρεφτάκια και τσατσάρες ...............
ΟΤΙ το Ζαγόρι είναι ΕΝΑ, ΚΟΙΝΟ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟ σε όλα τα επίπεδα (πολιτισμικό-οικονομικό-περιβαλλοντικό) και ότι δεν έχουν θέση καμία οι "λάσπες" στον δρόμο της ισόρροπης ανάπτυξης και συγκεκριμένα στον τουριστικό..............
Ευελπιστούμε να πάρει θέση προγραμματικά στο ζήτημα αυτών των κατά συρροή φαρσοκωμωδιών γύρω από την μονομερή "πολυδιαφήμιση" του "όμορφου¨ και "άσχημου" Ζαγορίου, που έγγίζει τα όρια της καθολικής δυσφήμισης του τόπου μας
Λόγου χάριν............... πού κοιτάζει η Δρακόλιμνη και που ο Ουάσιγκτον.
Το Ζαγόρι δεν έχει για ομφαλό του κανένα από τα χωριό του.
Τα χωριά του είναι το σώμα του και ομφαλός του η ενιαιότητά του.
Ο κ. Λεωνίδας Τσουμάνης έχει κατέλθει στις εκλογές του 2014 εξασφαλίζοντας το 26,03% της κάλπης με ανθυποψήφιους τους κ.κ. Σπύρου, Παπαναστασίου, Δαλκαβούκη, ωστόσο από τότε έχει κυλήσει αρκετό νερό στο αυλάκι του.
Ευχόμαστε καλή δύναμη στον κ. Τσουμάνη και καλή επιτυχία στην κάλπη
____________________________________________________
Το Τσεπέλοβο που
έχουν αφετηρία τα μονοπάτια της Τύμφης διάλεξε για την παρουσίαση ψηφοδελτίου ο Συνδυασμός «Όραμα για το
Ζαγόρι», του οποίου επικεφαλής είναι ο
Λεωνίδας Τσουμάνης από το Πάπιγκο.
Σύμφωνα με
δημοσιεύματα η παρουσίαση θα γίνει την Κυριακή των Βαίων ώρα 12.00 στο
Τσεπέλοβο και συγκεκριμένα στην κεντρική πλατεία.
Καλή παρουσίαση και καλή επιτυχία
Για των στραβών το δίκιο..................
Καλή παρουσίαση και καλή επιτυχία
Για των στραβών το δίκιο..................
Να θυμίσουμε εδώ ότι
το Τσεπέλοβο βρέθηκε στην «αιχμή» του «Καλλικράτη» και τραυματίστηκε αυτοδιοικητικά, ενώ το Πάπιγκο που αφορμά ο Κος Τσουμάνης, έμμενε αρχικά
στην άποψη και ιδέα της Κοινότητας εκτός "Δήμων", σε αντίθεση με την κοινή πεποίθηση της ενιαιοποίησης
του Ζαγορίου από Καποδίστρια και εντεύθεν. Αιτιολόγηση ότι ως ιστορική
κοινότητα ήθελε να διατηρήσει τηνπαράδοση. Τουστέστιν στον κοινό νου, ότι στο υπόλοιπο Ζαγόρι δηλαδή στα 46-1
χωριά, τα πράματα σαν είχαν πάρει την «κάτω βόλτα» από κοινές παραδόσεις και αδιαίρετες κληρονομιές!!!
Βασικά και εκ των παρόντων πραγμάτων, εκτιμούμε ότι, είτε άθελα, είτε ηθελημένα, λειτούργησαν κατά τρόπο «ανθενωτικό» και αυτό για ακαθάριστους τοπικιστικούς και γεωμορφολογικούς λόγους ή ενδεχομένως για αφελείς μικροπολιτικές και κοντοφθαλμίες, δεδομένου ότι ο κ. Σπύρου υπήρξε αρχικά αντίθετος με την ιδέα ενιαιοποίησης του Ζαγορίου. Με αντίποδα τον κ. Τσουμάνη ο οποίος ως κοινοτάρχης υπήρξε σχεδόν αποστασιοποιημένος στο “πολυδιαφημισμένο” Πάπιγκο των Κολυμβηθρών, ενώ παραιτείται κατόπιν της εκτός «Καποδίστρια» αυτονομίας του ενόψει του Καλλικράτη και με τον κ. Παπαναστασίου στο Βικώο Ζαγόρι της “special” αλευρόπιτας των 11 mm πάχους.
Τα χωριά του είναι το σώμα του και ομφαλός του η ενιαιότητά του.
Σχετικό δημοσίευμα ioannina24 από EPIRUS GATE